Ga verder naar de inhoud

Door de nieuwe maatregelen van de regering moeten wij ons ONTHAAL sluiten. Wil je toch langskomen, maak dan vooraf per telefoon een afspraak.

Wil je een bezoek aan het RECYCLAGEPARK brengen? Daarvoor moet je nog steeds online reserveren

Algemene vragen

  • Hoe laat komt de ophaalwagen bij me langs? Tussen 7u en 15u30.
  • Het afval werd niet meegenomen. Wat nu? Check in de kalender of het ophaling is, check in de sorteerwijzer of je een sorteerfout maakte of contacteer ons als je denkt dat er echt een vergissing is.
  • Wat gebeurt er met de afvalophaling als het zwaar heeft gesneeuwd? We halen het afval op waar we veilig kunnen werken. Zet je zak of bak goed bereikbaar.
  • Er komen wegenwerken in de straat. Zal het afval nog opgehaald worden? Ja, ofwel zet de aannemer je zak of bak aan de rand van de werf, soms vragen we om dat zelf te doen.
  • Mijn huisvuilzakken worden opengebeten door katten, vossen of eksters. Hoe voorkom ik dit? Zet je zak pas 's ochtends buiten of plaats je zak in een eigen vuilnisbak aan de straat en kleef er een sticker van Incovo of Interza op. Vraag deze gratis sticker aan bij Incovo via info@incovo.be of 02 255 94 70, en bij Interza via info@interza.be of 02 721 07 31. Interza verkoopt ook zelf bakken.
  • Waarom gooit Incovo mijn gesorteerd afval in dezelfde vuilniswagen? De wagen heeft twee compartimenten.
  • Waarom wordt het gekleurd en wit glas van de glasbol in dezelfde vrachtwagen geledigd? De container heeft twee compartimenten.

Vragen over de huis-aan-huis-ophaling

Vragen over het recyclagepark

Vragen over het beleid