Aller au contenu

IN VLAANDEREN DRAGEN WE TOPSPORTERS OP HANDEN. OOK HET AFVALTEAM DOET DAGELIJKS AAN TOPSPORT!

Interza et Incovo - 07 November 2022

Supporter tussen 14 en 20 november extra hard voor je afvalteam!

  • 12 km gelopen & 4 straffe manoeuvres uitgevoerd
  • 7.500 pmd-zakken opgetild & 2 mensen helpen oversteken
  • 3 keer uitgejouwd en 3 keer rustig gebleven
  • 402 wagens op het recyclagepark gecheckt
  • 6 keer gediscussieerd en 6 keer rustig gebleven
  • 86 aanwijzingen gegeven en 185 beslissingen genomen

​Dat is wat onze ophalers en parkbeheerders dagelijks doen.


Elke week een marathon lopen, ook da's topsport

Van 14 tot 22, november vindt al voor de zevende keer de Week van het Afvalteam plaats. Dan worden alle afvalteams in Vlaanderen in de bloemetjes gezet: de afvalophalers, de recyclageparkbeheerders, de collega’s van het onthaal en achter de schermen,… Want zeg nu zelf: hoe zou de wereld er uitzien zonder al die mensen?

Supporter daarom tussen 14 en 20 november extra hard voor je afvalteam!

Wat maakt ons blij? Een rode strik rond de afvalzak, een tekening, een opgestoken duimpje…

Wie dat wil kan gratis een supporter-sticker afhalen op het recyclagepark.

Week van het afvalteam 2022 Incovo

Actualité de Interza et Incovo

Thumbnail video

Ensemble contre les dépôts clandestins.

Interza et Incovo - 05 October 2026

C’est pourquoi, durant Le Triathlon de la Propreté, nous renforçons les contrôles et les actions de sensibilisation. En collaboration avec les communes et les services de police, nous luttons activement contre les dépôts clandestins.

Nous effectuons notamment des contrôles dans les points sensibles, aux abords des conteneurs souterrains ainsi que dans les lieux publics où des déchets sont régulièrement abandonnés.

Vuupijl

Suspension temporaire du dépôt de feux d'artifice dans les parcs de recyclage

Interza et Incovo - 28 September 2026

Interza n'accepte temporairement plus de feux d'artifice au parc de recyclage. En raison du renforcement des règles de sécurité concernant le stockage et le transport des feux d'artifice, notre traitant externe n'est pour l'instant pas autorisé à venir les collecter chez nous.

Abonnez-vous à la lettre d'information

Dans notre lettre d'information, nous vous informons de toutes les nouvelles d'Interza à ne pas manquer. Inscrivez-vous pour être toujours au courant des collectes spéciales, des jours de fermeture et des nouvelles actions.