Ga verder naar de inhoud

Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega ASSISTENT PARKBEHEERDER

Je zoekt vast werk met een maatschappelijke meerwaarde?

Je werkt graag met klanten in de buitenlucht, bent hulpvaardig, vlot in de omgang en administratief nauwkeurig?

Interza is een intercommunale gelegen in Zaventem waar dagelijks tientallen collega’s in de weer zijn om afval van inwoners op te halen en om de recyclageparken te beheren.

“Samen voor minder afval, wij helpen u” is ons motto.

De job

Je komt afwisselend terecht op de Interza recyclageparken te Zaventem, Steenokkerzeel, Kampenhout en Wezembeek-Oppem, waar je de bezoekers wegwijs maakt en coacht in het sorteren. Je beheert de aan- en afvoer van containers. Ook zorg je voor de netheid op het park en afhandeling van administratie.

Wij vragen

  • Goede kennis van de Nederlandse en Franse taal
  • Zelfstandig kunnen werken
  • Een erg klantvriendelijke houding
  • Zin voor orde en netheid
  • Administratieve nauwkeurigheid
  • Een rijbewijs B is een troef

Wij bieden

  • Een langetermijnperspectief met vast werk bij een betrouwbaar en duurzaam bedrijf, met mogelijkheid tot doorgroeien
  • Een voltijdse job van 38 uur per week (dinsdag t.e.m. zaterdag 9u30 - 17u36, met uitzondering woensdag 11u15 - 19u06,)
  • Je wordt betaald volgens een jaarlijks stijgend barema
  • Anciënniteit kan eventueel in aanmerking genomen worden
  • Maaltijdcheques van € 8 per gewerkte dag
  • Gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer of fietspremie
  • Gratis hospitalisatieverzekering en aanvullend pensioen
  • Een uitstekende work-life balance met minimaal 33 verlofdagen
Overzichtfoto

Hoe solliciteren?

Stuur je motivatiebrief met recent CV naar jobs@interza.be of vul ons online sollicitatieformulier in.

Er wordt een voorselectie gemaakt op basis van CV-screening. De selectie zal bestaan uit een schriftelijke proef. De geslaagden worden nadien uitgenodigd op een sollicitatiegesprek.

Heb je nog vragen? Mail naar jobs@interza.be of bel 02 721 07 31