Ga verder naar de inhoud

Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega - TECHNISCH COÖRDINATOR

Je zoekt een fijne job met een maatschappelijke meerwaarde? Incovo is een vernieuwende afvalintercommunale gelegen in Vilvoorde. Wij staan in voor alle aspecten van het afvalbeleid in de streek, onder meer via afvalpreventie en -sensibilisering, huis-aan-huisafvalinzameling en het beheer van recyclageparken. Samen met zo’n 60 medewerkers zetten we ons dagelijks in voor een duurzame, groene en schone regio.

Werkzekerheid troef, want afval zal er altijd zijn.

Wil je ons dynamisch team versterken en heb je technische inzichten? Dan staat deze job voor je klaar!

De functie

Als technisch coördinator ben je de spil in het gebouwenbeheer, de technische infrastructuur en het veiligheidsbeleid binnen Incovo. Je geeft mee leiding aan mechaniekers van de werkplaats.

Je fungeert als back-up voor de Operations Manager in de aansturing van de ophaalploegen en logistieke processen.

De taken

Opvolgen en aansturen van

  • het gebouwenbeheer en de technische installaties
  • de werkzaamheden en processen binnen de werkplaats
  • de logistieke processen (bv ondergrondse containers)
  • het arbeidsveiligheidsbeleid (in samenwerking met de preventieadviseur)
  • de verplichtingen rond kwaliteitssystemen, registers en controles

Daarnaast volg je mee alle logistieke processen op eigen aan de inzameling van afval en het aansturen van de ploegen, en vervang je de operations manager in diens afwezigheid.

We zoeken

  • Een duizendpoot die van aanpakken weet, inzicht heeft in technische problemen, snel contacten legt en in staat is om via samenwerkingen technische problemen op te lossen
  • Je hebt kan goed overweg met ICT en technische of logistieke software
  • Je beschikt over een basiskennis van logistieke processen, arbeidsveiligheid en/of kwaliteitssystemen
  • Je bent assertief, administratief nauwkeurig en communiceert vlot

Wij bieden

  • Een competitief verloningspakket aangevuld met een 13e maand en vakantiegeld. Relevante beroepservaring (ook in de privésector) wordt in rekening genomen.
  • Een veelzijdige functie met volop afwisseleng en met ruimte voor eigen initiatief.
  • Een aangename werksfeer en de mogelijkheid om je verder te bekwamen en door te groeien
  • Een voltijds contract van onbepaald duur (38/38)
  • Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques (8 euro/gewerkte dag), aantrekkelijke groepsverzekering, collectieve hospitalisatieverzekering met de mogelijkheid om gezinsleden aan te sluiten, ecocheques (100 euro), fietsvergoeding of terugbetaling abonnement openbaar vervoer
  • Minstens 33 vakantiedagen en glijtijdenregeling voor een perfecte work-life balance

Selectieprocedure



De procedure start met een kennismakingsgesprek, snel gevolgd door een jurygesprek waarbij je kennis en motivatie wordt getoetst. Weerhouden kandidaten worden tenslotte nog uitgenodigd voor een assessment.

Stuur je motivatiebrief en CV naar jobs@incovo.be.

Heb je nog vragen? Mail naar jobs@incovo.be of bel 02 255 94 70.