Ga verder naar de inhoud

Teamleader uitvoeringen

Met het oog op versterking van het operationeel team wordt overgegaan tot de aanwerving van een Teamleader uitvoeringen voor het dispatchteam, een administratief onderlegde en procesmatige people manager.

Je werkt onder rechtstreekse verantwoordelijkheid van de operationeel directeur.

De belangrijkste uitdagingen

  • Jij zorgt ervoor dat op administratief vlak alles op rolletjes loopt. Van het beheren van rijbewijzen en medische onderzoeken tot het coördineren van kledij, bijscholingen en registraties.
  • Je bent in constante dialoog met de verschillende teams, zoals onthaal, communicatie en personeelszaken, om ervoor te zorgen dat alle afspraken naadloos op elkaar aansluiten.
  • Organiseren zit in jouw DNA. Je werkt actief mee aan de opvolging van klachten op het terrein. Je bent de brug tussen operationele uitvoering en klanttevredenheid.
  • Als eerste schakel in het aanwezigheidsbeleid zorg je voor een vlotte uitvoering. Je bent verantwoordelijk voor de opmaak van jaarplanningen, vakantieplanningen en de planning van ophaalrondes.
  • Je bent in staat om projecten te trekken (zoals de zoektocht naar een programmasoftware voor werkroosterplanning of routebegeleiding).
  • Jouw leiderschap is gebaseerd op heldere afspraken en communicatie binnen en met het team zodat alle neuzen in dezelfde richting staan. Je creëert een omgeving waarin iedereen weet wat er van hen wordt verwacht, terwijl je ruimte geeft voor zelfstandigheid in het dagelijkse handelen en de staf betrekt in meer strategische aspecten.
  • Je informeert de operationeel directeur van alle gebeurtenissen of problemen die de dagelijkse routine te boven gaan.
  • Je bent de back-up van de dispatcher die aan jou rapporteert. In die zin zal je ook regelmatig de opstart van de ophaalrondes voor je rekening nemen (aanwezigheid vanaf 6u15).

Dit ben jij helemaal!

  • Iemand die beschikt over een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een arbeiders context.
  • In een wereld van deadlines en uitdagingen behoud je de rust. Hierbij leg je de juiste prioriteiten.
  • Je bent in staat om zelfstandig, planmatig en efficiënt tewerk te gaan in de organisatie van het werk.
  • Je zorgt voor heldere oplossingen te midden van de dagelijkse hectiek.
  • Met een scherp oog voor detail en een praktische mindset werk jij gestructureerd en nauwkeurig.
  • Met jouw positieve houding, assertiviteit en vlotte en open communicatie stimuleer je samenwerking en draag je bij tot een positieve sfeer.
  • Je hebt vaardigheden in Excel en pc-systemen die helpen om de administratieve processen te stroomlijnen en te optimaliseren.
  • Je hebt een uitstekende geschreven en gesproken kennis van het Nederlands.
  • Je beschikt over een rijbewijs B.

Ons aanbod

  • Een voltijdse of deeltijdse (80%) functie met maatschappelijke verantwoordelijkheid in een geëngageerde organisatie met een open bedrijfscultuur.
  • De mogelijkheid om je competenties ten volle te benutten in het verder uitbouwen van een organisatie in beweging.
  • Flexibele werkuren tussen 6u15 en 18u, in afspraak met het team. Geen avond – of weekendwerk.
  • Een mooie verloning volgens weddeschaal niveau B1-B3 overeenkomstig de barema’s van de lokale besturen aangevuld met extralegale voordelen: maaltijdcheques (8 EUR/gewerkte dag), ecocheques, hospitalisatieverzekering, eindejaarspremie, bijkomend pensioen, toetreding tot het fietsleaseprogramma, terugbetaling openbaar vervoer, fietsvergoeding
  • 26 verlofdagen+7 extralegale feestdagen.

Selectieprocedure

Stuur je kandidatuur met CV en motivatiebrief naar jobs@incovo.be

Bij een positieve beoordeling volgt er een selectiegesprek met de directie, eventueel vooraf gegaan door aanvullende PC-tests/assessment.