Ga verder naar de inhoud

Wil je een bezoek aan het RECYCLAGEPARK brengen? Daarvoor moet je nog steeds online reserveren op alle dagen behalve op woensdag

wij zoeken collega's: een administratief coördinator en een medewerker klanten & communicatie

Interza - 21 April 2021

INTERZA is de afvalintercommunale van de gemeenten Kampenhout, Kraainem, Steenokkerzeel, Wezembeek-Oppem en Zaventem. Interza voert voor deze gemeenten een afvalbeleid gericht op kwaliteitsvolle dienstverlening met een sterke nadruk op communicatie, afvalpreventie, selectieve inzameling en zwerfvuil vermijden.

Samen met alle inwoners werkt Interza als geëngageerde organisatie aan een mooiere en duurzame woonomgeving. “Samen voor minder afval, wij helpen u” is daarom onze baseline.

Voor de administratieve zetel in Zaventem zoekt INTERZA

1 Administratief coördinator
1 Medewerker klanten & communicatie

Functie administratief coördinator:

  • Je coördineert in samenspraak met de directeur het team onthaal en administratie binnen Interza
  • Je beheert de klantenbeheersystemen voor ondergrondse containers, bezoeken recyclagepark en aankoop van gft stickers
  • Samen met de boekhouding volg je de inkomende en uitgaande facturen op, en organiseer je de interne controle
  • Je bent eindverantwoordelijk voor het databeheer van de afvalstromen en de communicatie naar de erkende organismen
  • Je beheert de verzekeringsportefeuille
  • Je staat mee in voor de kwaliteit van het klantenonthaal en je denkt op strategisch vlak mee rond het communicatiebeleid
  • Je ondersteunt de directeur in de bestuurlijke organisatie van de intercommunale

Functie medewerker klanten en communicatie

  • Je bent de centrale contactpersoon voor de inwoners van de Interza-gemeenten voor al hun vragen rond afval
  • Je beantwoordt de vragen rond dienstverlening via mail, telefoon en aan de balie
  • In samenwerking met de ophaaldiensten en administratie zoek je naar oplossingen voor knelpunten
  • Je denkt mee rond de communicatie van de intercommunale via de website, krant en facebook
  • Je draagt bij aan de administratieve taken binnen Interza


Wij vragen:


Functie administratief coördinator

  • Je bent administratief sterk en nauwkeurig, je analyseert scherp en hebt een oog voor (administratieve) efficiëntie
  • Je bent zeer vertrouwd met ICT en je vindt er gemakkelijk je weg in
  • Je kan om met datasets en haalt hieruit vlot de nodige statistieken
  • Je communiceert vlot in de beide landstalen
  • Je gaat vlot met mensen om, bent assertief en empathisch en je beschikt over de vaardigheden om een team te coördineren.
  • Voor deze sleutelfunctie in de organisatie is een aantal jaren ervaring essentieel
  • Je beschikt minimaal over een diploma bachelor in een relevante richting of gelijkwaardig door ervaring


Functie medewerker klanten en communicatie

  • Je houdt ervan om mensen te helpen en om problemen op te lossen
  • Je bent teamgericht en assertief, je voelt de noden van communicatie goed aan
  • je drukt je vlot uit in de beide landstalen, zowel mondeling als schriftelijk.
    Kennis van het Engels is een troef.
  • Je bent vertrouwd met ICT en je kan administratief nauwkeurig werken
  • Je beschikt minimaal over een diploma middelbaar onderwijs


Wij bieden:


  • Een job met verantwoordelijkheid in een maatschappelijk relevante en uitdagende werkomgeving (voltijds of viervijfde)
  • Betaling volgens barema, ervaring kan in aanmerking genomen worden
  • Maaltijdcheques, ecocheque, gratis hospitalisatieverzekering, bijkomende pensioenverzekering, 33 vakantiedagen.
  • Zelfstandigheid, vertrouwen en begeleiding door ervaren collega’s

Interesse?

Stuur je motivatiebrief met uitgebreid CV vóór 15 mei naar jan.buysse@interza.be.

Bij een overtal aan kandidaten kan een preselectie plaatsvinden op basis van motivatiebrief en CV.

Bij eventuele vragen kan je contact opnemen met Jan BUYSSE, directeur, (jan.buysse@interza.be).


Voor de functie als medewerker klanten en communicatie vindt er op donderdag 20 mei om 18 h een schriftelijke selectieproef plaats. Kandidaten ontvangen hiervoor een uitnodiging.

Voor de functie als administratief coördinator worden er eerst verkennende interviews georganiseerd.

Nieuws van Interza en Incovo

Zakken april 2021

De nieuwe restafvalzakken in vraag en antwoord

Interza en Incovo - 02 April 2021

Sinds 1 april zijn onze nieuwe restafvalzakken te koop in de winkel. Wat moet je allemaal weten over deze zakken?

Kalender NL

Deel 2 kalender

Interza - 08 March 2021

Hou je brievenbus extra goed in de gaten de komende twee weken want de post brengt je nieuwe afvalkalender. In de kalender staat essentiële informatie over de nieuwe openingsuren op de recyclageparken en de nieuwe sorteerregels die gelden vanaf 1 april. Woon je in Zaventem? Check dan zeker of je de juiste kant van de kalender bekijkt: de stratenlijst zit in het midden.

Schrijf je nu in op onze nieuwsbrief!

In onze nieuwsbrief lees je alles wat je moet weten over Interza en Incovo en blijf je op de hoogte van speciale acties, uitzonderlijke ophalingen of sluitingsdagen van onze recyclageparken.