Ga verder naar de inhoud

Interza zoekt een Administratief coördinator / office manager (deeltijds)

Interza is de afvalintercommunale actief in de gemeenten Kampenhout, Kraainem, Steenokkerzeel, Wezembeek-Oppem en Zaventem. Interza voert voor deze gemeenten een afvalbeleid gericht op kwaliteitsvolle dienstverlening met een sterke nadruk op communicatie, afvalpreventie, selectieve inzameling en vermijden van zwerfvuil.

Samen met alle inwoners werkt Interza als geëngageerde organisatie aan een mooiere en duurzame woonomgeving. “Samen voor minder afval, wij helpen u” is daarom onze baseline.

Voor de administratieve zetel in Zaventem zoekt INTERZA een

Administratief coördinator / office manager (deeltijds)

De job

  • Je coördineert in samenspraak met de directeur het team onthaal en administratie binnen Interza
  • Je staat in voor het beheer van de klanten backoffice systemen voor ondergrondse containers, bezoeken recyclagepark en aankoop gft stickers
  • Je beheert de facility en de verzekeringsportefeuille
  • Je staat mee in voor de kwaliteit van het klantenonthaal en je denkt op strategisch vlak mee rond het communicatiebeleid
  • Je ondersteunt de directeur in de bestuurlijke organisatie van de intercommunale

Wij zoeken

  • Je beschikt minimaal over een diploma bachelor in een relevante richting of gelijkwaardig door ervaring
  • Je bent administratief sterk en nauwkeurig, je analyseert scherp en hebt een oog voor (administratieve) efficiëntie
  • Je bent zeer vertrouwd met ICT en databeheer, en je vindt er gemakkelijk je weg in
  • Je bent teamgericht en assertief, je communiceert vlot in de beide landstalen
  • Je gaat vlot met mensen om, bent assertief en empathisch en je beschikt over de vaardigheden om een team te coördineren.
  • Voor deze sleutelfunctie in de organisatie is een aantal jaren ervaring essentieel

Wij bieden

  • Een job met verantwoordelijkheid in een maatschappelijk relevante en uitdagende werkomgeving (halftijds tot viervijfde)
  • Betaling volgens barema, ervaring kan in aanmerking genomen worden
  • Maaltijdcheques, ecocheque, gratis hospitalisatieverzekering, bijkomende pensioenverzekering, 33 vakantiedagen (voltijdse basis).
  • Zelfstandigheid, vertrouwen en begeleiding door ervaren collega’s

Hoe solliciteren?

Stuur zo snel mogelijk je motivatiebrief met uitgebreid CV naar jan.buysse@interza.be.
Bij eventuele vragen kan je contact opnemen met Jan BUYSSE, directeur (jan.buysse@interza.be).
Onmiddellijke indiensttreding mogelijk.