Ga verder naar de inhoud

Wij zijn op zoek naar een halftijds administratief medewerker

Interza is een vernieuwende afvalintercommunale gelegen in Zaventem. Interza wil een duurzame en communicerende organisatie zijn, gericht op efficiëntie, een hoge betrokkenheid en klantentevredenheid.
Ter aanvulling van het huidige team is Interza op zoek naar een halftijds administratief medewerker.

Jouw taken

  • Je staat in voor de volledige administratieve opvolging van de afvalstromen (controle weegbons en facturen, beheer datasets, externe rapportering).
  • Je assisteert je collega’s in de andere taken van de administratie (onthaal, briefwisseling, …).


Wij vragen

  • Je beschikt minimaal over een diploma middelbaar onderwijs.
  • Je bent ordelijk, werkt systematisch en behoudt het overzicht.
  • Je herkent je in de opdracht van Interza en je bent begaan met het leefmilieu.
  • Je kan vlot overweg met de courante office-toepassingen, in het bijzonder met Excel.
  • Je hebt inzicht in cijfers en eenvoudige statistieken.
  • Je kan je mondeling en schriftelijk correct uitdrukken.


Wij bieden

  • Een halftijdse functie met verantwoordelijkheid in een aangename werksfeer en een open bedrijfscultuur.
  • Een loon conform de barema’s van de openbare sector inclusief maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering, eindejaarspremie, bijkomend pensioen en minimaal 17 verlofdagen.
  • Werkrooster af te spreken in functie van de beschikbaarheden van de kandidaat.


Ben je kandidaat?


Wij verwachten je CV met motivatiebrief uiterlijk op 1 november via mailadres jan.buysse@interza.be .
De selectieprocedure omvat een schriftelijke proef op 4 november om 18 uur en een finaal selectiegesprek op woensdagnamiddag 10 november.
Meer informatie over de functie is te bekomen bij Jan Buysse, jan.buysse@interza.be.